دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۴۷۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
اگر تمایل دارید با عوامل موثربرقیمت میلگرد و شرکت های معتبر برای خرید میلگرد ﺁشنا شوید می توانید با آوای خزر همراه باشید.

همان طور که می دانید میلگرد یکی از مهم ترین وسایل لازم در صنعت ساختمان سازی و پروژه های عمرانی است به گونه ای که بدون این وسیله تقریبا نمی توان ساختمانی را بنا کرد. از این رو امروزه افراد زیادی به دنبال قیمت میلگرد هستند. در واقع قیمت میلگرد نیز مانند سایر اجناس دیگر در بازار داخلی رشد صعودی داشته است.ما در این مطلب می خواهیم توضیح دهیم عوامل موثربرقیمت میلگرد چیست و همچنین شرکت های معتبری که شما را با قیمت این محصول ﺁشنا می کنند و کمک می کنند که شما یک خرید ﺁسان داشته باشید را معرفی می کنیم.

حال اگر تمایل دارید با عوامل موثربرقیمت میلگرد و شرکت های معتبر برای خرید میلگرد ﺁشنا شوید می توانید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

عوامل موثر بر قیمت میلگرد

آشنایی با میلگرد فولادی و عوامل موثربرقیمت میلگرد

همان طور که اشاره نمودیم میلگرد فولادی از مهم ترین تجهیزات در صنعت ساختمان سازی و عمرانی است و لذا قیمت این محصول برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است. در واقع میلگردهایی که در داخل کشور تولید می شوند طبق استاندارد ۳۱۳۲ ساخته می شود و مهم ترین معیار در ساخت آن ها عاج و سایز میلگرد است. میلگردها انواع مختلفی دارند به طور کلی این محصول در دو نوع عاج دار و ساده است علاوه بر این به گریدهای مختلفی شامل A1، A2، A3 و A4 هم تقسیم می شود. این دسته بندی برای کمک به ساختمان سازان و معماران است تا بتوانند هر کدام از این انواع را بر اساس نیاز خود انتخاب و استفاده کنند.

به دلیل کاربرد زیاد این محصول امروزه افراد زیادی به دنبال قیمت میلگردها هستند و با توجه به افزایش قیمت این محصول می خواهند بدانند عواملموثربرقیمتمیلگرد چیست؟ همان طور که در بالا اشاره نمودیم میلگردها دارای انواع مختلفی هستند و لذا یکی از عواملموثربرقیمتمیلگرد ها انواع این محصول می باشد. البته دلایل بیشتری نیز برای افزایش قیمت این محصول وجود دارد که از جمله آن می توان به میزان عرضه و تقاضا، نرخ دلار، قیمت مواداولیه ی مورد نیاز برای ساخت این محصول و شاخص بورس اشاره نمود.در واقع هر کدام از این عوامل به صورت جداگانه بر قیمت این محصول تاثیر می گذارند. در ادامه به معرفی عوامل موثربرقیمت میلگرد می پردازیم.

عوامل موثر بر قیمت میلگرد

عوامل موثربرقیمت میلگرد چیست؟

به طور کلی عوامل زیادی هستند که بر قیمت میلگردها در بازار داخلی تاثیر می گذارند که از جمله عوامل موثربرقیمت میلگرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میزان عرضه وتقاضای میلگرد: یکی از مهم ترین عوامل موثربرقیمت میلگرد میزان عرضه و تقاضا است. چرا که با افزایش عرضه قیمت این محصول کاهش و با افزایش تقاضا بر قیمت میلگرد افزوده می شود.
  • قیمت مواد اولیه: در واقع قیمت مواد اولیه ای که برای ساخت میلگردها مورد استفاده قرار می گیرند تاثیر مستقیم بر قیمت این محصول دارد. قراضه و سنگ آهن از مهم ترین مواد اولیه ای که در ساخت میلگرداستفاده می شوند و قیمت این مواد از عوامل موثر برقیمت میلگرد می باشند. طبیعتا با افزایش قیمت این مواد قیمت میلگرد نیز افزایش می یابد.
  • نوسانات قیمت ارز و دلار درکشور: همان طور که همه ما می دانیم امروزه نوسانات ارز و دلار در کشور ما بسیار زیاد است و این موضوع بر قیمت تمامی لوازم و محصولات من جمله میلگرد تاثیر زیادی گذاشته است. از آنجایی که کشور ما یکی از صادرکننده های بازار آهن است لذا قیمت میلگردها نیز بر اساس دلار محاسبه می شود و از این رو نوسانات دلار نیز از مهم ترین عوامل موثربرقیمت میلگرد محسوب می شوند.
  • هزینه های حمل و نقل و قیمت سوخت: مطمئنا سوخت و حمل و نقل بر قیمت این محصول تاثیرگذارند. و لذا هر چه قیمت تمام شده حمل و نقل و سوخت بیشتر شود قیمت میلگرد نیز افزایش می یابد. به طور کلی میلگردها از طریق وسایل نقلیه مختلفی چون کشتی و کامیون ها حمل و نقل می شوند و این وسایل نیز به سوخت احتیاج دارند. از این رو قیمت سوخت و هزینه حمل و نقل بر قیمت میلگرد تاثیر مستقیم می گذارد.

عوامل موثر بر قیمت میلگرد

تورم جهانی و تاثیر آن بر بازار داخلی، هزینه ها و دستمزد بخش تولید، قیمت محصولات فولادی مثل پروفیل، پیش بینی کردن مصرف میلگرد در آینده، تحریم های اقتصادی و تاثیر این تحریم ها در بازار داخلی از دیگر عوامل موثربرقیمت میلگرد می باشند.این عوامل موثربرقیمت میلگرد سبب شدند که تقریبا روزانه و یا حتی ساعتی قیمت این محصول دچار نوسان باشد و با توجه به این نوسانات قیمت و عدم آگاهی کامل خریداران و نداشتن اطلاعات درست در این زمینه بسیاری از افراد زیمان خرید این محصول با ضررهای مالی جبران ناپذیری مواجه می شوند.

این مساله سبب شد که امروزه شرکت های معتبری در سرتاسر کشور تاسیس شوند و با ارائه اطلاعات صحیح و درست به خریداران آن ها را در خرید ﺁسان و مطمئن کمک نمایند.با مراجعه به این شرکت ها می توانید خریدی مطمئن داشته باشید. ما به شما برای خرید میلگرد شرکت آهن ملل اصفهان را معرفی می کنیم.

شرکت آهن ملل اصفهان یکی از معتبرترین شرکت های بازرگانی در این عرصه است. این شرکت یک مرجع مطمئن قیمت میلگرد است که به خریداران در زمان خرید میلگرد کمک می نمایند به عنوان یک تامین کننده معتبر ومطمئن آهن آلات در سطح کشور شناخته می شود.

شرکت آهن ملل اصفهان؛ معتبرترین تامین کننده آهن آلات در سطح کشور

همان طور که اشاره نمودیم امروزه عوامل مختلفی بر قیمت میلگرد تاثیر می گذارند و این عوامل مختلف سبب ایجاد نوسانات قیمت در میلگردها شده اند. لذا خریداران در زمان خرید به دلیل عدم دسترسی به اطلاعات صحیح در مورد میلگرد و قیمت تیرآهن و آهن آلات و همچنین خرید آن ها در زمان های نامناسب دچار ضررهای مالی شده اند. این مساله به یکی از دغدغه های بزرگ هموطنان در زمان خرید میلگرد و آهن آلات تبدیل شده است. در این راستا شرکت آهن ملل اصفهان برای کمک به هموطنان عزیز و کاهش نگرانی آن ها وارد میدان شد و با ارائه اطلاعات درست و صحیح به خریداران به آن ها کمک می کند تا در بهترین زمان ممکن با بهترین هزینه محصولات خود را تهیه نمایند.

عوامل موثر بر قیمت میلگرد

شرکت آهن ملل اصفهان یکی از بزرگترین مجموعه های بازرگانی است که در عرصه آهن آلات ساختمانی و صنعتی مشغول به فعالیت است و به عنوان یک مرجع قیمت و یک تامین کننده معتبر و مطمئن آهن آلات در سطح کشور معرفی شده است. این شرکت با داشتن کادری مجرب و حرفه ای و با ارائه بهترین خدمات مشاوره در زمینه خرید آهن آلات خدمتی بزرگ در این عرصه نموده است.

کادر مجرب این شرکت با داشتن اطلاعاتی کامل، به صورت شفاف و کامل خریدارن را از شرایط کنونی بازار کشور مطلع می کنند و شرایط خرید را بیان می کنند. لذا شما با شرکت آهن ملل اصفهان می توانید یک خرید مطمئن و با هزینه کم را تجربه کنید.

انتهای پیام/1000

مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آهن رسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
0
0
سلام ممنون از سایت خوبتون لطفا در مورد آرماتور بندی و نحوه اجرای آن برای یک ساختمان 10 طبقه توضیحاتی ارائه دهید.
آهن رسان بهینه مهرگان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
0
0
با سلام ممنون از سایت شما فرمول جدید و راحت احتساب وزن تیرآهن بدون نیاز به جدول اشتال را نشر دهید.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار